poniedziałek, 23 stycznia 2017

PŁASZCZ W KRATĘ

Prezentowany płaszczyk miałam okazję oglądać w różnych stylizacjach - chciałam stworzyć jakieś inne połączenie, żeby nie powtarzało się na tle innych blogów. Nie wiem jednak czy moja propozycja znajdzie swoich zwolenników, aczkolwiek ja czuję się w tym całkiem dobrze. Nie chciałam aby stylizacja była banalna i zbyt prosta. Wzór kraty znajdujący się na płaszczu miał czerwone akcenty, więc dorzuciłam czerwoną czapkę, czerwone usta i bluzę z czerwonym napisem. Torebka, którą widzicie stała się moją ulubienicą - jest ona ispirowana mini modelem torebki City Balenciagi, dorwana na tegorocznych wyprzedażach. Można zobaczyć taką między innymi w stylizacjach Chiary Ferragni. Skupiłam się także na doborze dodatków - lustrzane okulary (w dniu robienia zdjęć towarzyszyło mi przyjemne słońce), kolczyki o ciekawym kształcie oraz zegarek i bransoletka.













KOLCZYKI - ZAFUL





ZEGAREK - ZAFUL
BRANSOLETKA ZAFUL



CZAPKA - BERSHKA
BLUZA - KENZO X H&M
PŁASZCZ - ZAFUL
TOREBKA - H&M
SPODNIE - STRADIVARIUS
BUTY - DEEZEE

Kochani jeśli chcecie widzieć więcej stylizacji zawierających rzeczy od firmy ZAFUL klikajcie w linki :) z góry dziękuję bardzo :) jak narazie jestem szczerze zadowolona z jakości rzeczy, które od nich otrzymałam. 




14 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie wybrałaś :) no i oczywiście boskie paznokietki :)

    zapraszam na mój nowy zimowy wpis
    https://monica280497.blogspot.com/2017/01/winter-session.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny płaszcz! Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz i okulary. Świetnie wyglądasz, Cudny metal mani, uwielbiam takie zbobienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz i czerwona czapka- fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną marynarkę ze stradivariusa ! Świetnie do Ciebie pasuje :))

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekne zestawienie i ten płaszcz! Megaa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identyczny płaszcz, świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary :) Nadają stylizacji fajnego charakteru

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk dla mnie świetny :) I przyjemna cena 36 dolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz rewelacyjny:)Świetnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)